Ekspluatācijā nodotas Klaipēdas ostas piestātnes

Ekspluatācijā nodotas Klaipēdas ostas piestātnes Nr. 7 un Nr. 8. Piestātņu rekonstrukcija, kuru 2012. gada novembrī uzsāka LNK Group holdinga uzņēmums AS Latvijas tilti, ir viens no Klaipēdas ostas kopējā modernizācijas plāna posmiem. AS Latvijas tilti veica jaunu kordona līniju jeb piestātņu sienu celtniecību un piestātņu virsbūves rekonstrukciju.

Par Klaipēdas ostas termināli

Multifunkcionālā Klaipēdas ostas termināļa celtniecību, kas ir modernākais kravu un pasažieru terminālis Baltijas valstīs, veica AS LNK Industries,  izveidojot vairāk nekā 700 metru garu piestātni. Savukārt automatizētu ro-ro rampu, kas katra sver vairāk nekā 500 tonnu, izgatavošanu veica LNK Industries Group holdinga uzņēmums TTS. Termināļa kopējā teritorija  pārsniedz vairāk nekā 25 tūkst. m2.

Terminālis tika svinīgi atklāts š.g. jūnijā klātesot Lietuvas republikas premjerministram, Klaipēdas Valsts ostas jūras direkcijas vadībai, kā arī holdinga LNK Group , AS LNK Industries un AS Latvijas tilti vadībai. Centrālais Klaipēdas terminālis ļaus vienlaikus apkalpot 3 dažāda veida kuģus, proti, ro-ro, ro-pax un kruīza kuģus.